2009. október 10., szombat

Circle Takes The Square

2004-ben jelent meg ennek az amcsi bandának a nagylemeze "As The Roots Undo" címmel. Nagyot nézett az új dolgokra szomjazó közönség,ugyanis egy különleges hangvételű, nagyon sok különféle alkatrészből összerakott, nagyon jól elkészített albumot kaphattak, ha beszerezték az anyagot. Stílusilag kategorizálhatatlan, szélsőséges zenét játszik a zenekar, négyen vannak és van benne egy néni, aki a hangszerével (ő basszusgitározik),és a hangjával, aktívan hozzájárul a circle takes the square-élményhez. Nehéz erről a muzsikáról nyilatkozni, annyira intenzív, és egyedi az egész, amennyire brutális, annyira tud barátságos és simogató lenni. Persze számtalan zenekar tud ügyesen játszani a hangulatokkal, tempóváltásokkal, az intenzitás fokozásával, és az egyetlen nótán belül több zenei stílus felvonultatásával, de szerintem ezek az arcok ezt talán mindenkinél jobban művelik.
A szövegeik pedig nagyon nagyon furcsák.
Még annyit róluk, hogy egy szombat hajnalon kivilágítatlan utcán hazafelé bandukolva őket hallgattam, és a sötét, meg az erős szél miatt is lehetett ez, de először éreztem azt, hogy annyira durván hatásos egy zene, hogy szinte ki akartam tépni a fülemből a fülhallgatót...féltem, na!!

www.circletakesthesquare.com



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése