2009. december 14., hétfő

Tori Amos

Tori Amos egy nagyon termékeny előadó, több mint 20 éve(!) zenél. Nekem sokáig csak néhány dal volt csupán, az érdekesen furcsa, furcsán érdekes nő, a nagy zongorával...Igazából most sem lettem annyira nagy Tori rajongó,de egyre szimpatikusabb, és a 2009-es albuma elég jó, szerintem. Amúgy Ő is sokkal többet érdemelne pár sornál, de nekem nagyon sokáig csak a "cornflake girl" volt,és nemrég jöttem rá,hogy mennyire méltatlan az, hogy elhanyagolom, mert annyira gazdag művészete van, hogy az elképesztő. Stílusilag is nagyon változó,amit csinál...pfff, na, ebben a másopercben megtorpanok,és kivételesen nem használom a backspace-t, de nem is írom ezt tovább...Tori jó, tessék odafigyelni rá, aki meg már hosszú évek óta követi, csak kuncog, hogy ez a srác,mennyire le van maradva...:)) a Maybe California az új lemezén található...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése