2009. szeptember 26., szombat

Gossip

Hát a csapból is Gossip folyik,de ez így van rendjén:)

amcsik,pimaszok,nagyon jók,pimaszul jók. nem is tudom mikor találkoztam először a nevükkel,de azokhoz a bandákhoz tartoznak,amiket csak úgy véletlenül fedeztem fel.
az angol Last Hours fanzine-ben is volt egy interjú velük,de igazából nem érdekeltek.
viszont, miután meghallottam őket,egyből rákattantam a zenéjükre.

szerintem megérdemlik azt,hogy sikeresek legyenek. a régebbi anyagaik picit másabbak voltak, mint az idei Music For Men című negyedik nagylemezük. de itt is jellemző,ami a többi lemezre,hogy nagyon jó nóták vannak felsorakoztatva.

Én a Standing In The Way Of Control albumot hallgattam agyon,ez pedig majdnem egyenes folytatása, de táncolhatóbb, pop-osabb, kevésbé karcos, de pihenők nélküli.

a Gossip (korábban:The Gossip) egyik fő vonzereje Beth Ditto előadásmódja,hangja,és persze a muzsika feszessége,ereje.

Imádom,hogy vannak ilyen előadók ,mint a Gossip,hogy a punk zene felől jöttek,egy pici punk rock-os érzés mindig ott lesz bennük,sokan kedvelik őket,mert jó zenét tolnak,jó és táncolható zenéket csinálnak,óriási show-t csapnak a színpadon,és igazából pop zenét játszanak,csak egy másik megközelítésből. punk-disco zene,vagy indie pop,vagy a franc sem tudja mi illik erre a zenére. de Beth Ditto baromira őrült dolgokat művel a színpadon(sajnos még élőben nem láttam,csak a jutubén:)),a nóták még a halottakat is táncra perdítik,és az egész pimasz,és szakít és hasít,és rombol,és dizsi,és azt kivánom,hogy ilyen zenékkel árasszák el a rádiócsatornákat is,hogy ne Dj Bobo-tól kelljen szívroham-közeli állapotba kerülnöm...



Amúgy ez az igencsak felkapott trió azért nagyon izgalmas nekem,mert teljesen azt képviselik,amerre egy jó ideje már tart a zenének(értsd:az egyetemes könnyűzene,mint nagy gyűjtőtégely) egy része ( úgy értem,a "józene",amit jó hallgatni), éspedig a totális stílusnélküliség, a stílusok közötti átjárás, stílusok egybemosása, ezer forrásból táplálkozás, mindenhonnan a jó dolgok hasznosítása, azokból új és jó dolog létrehozása.

az itt posztolt videó,egy olyan nóta tinci-táncis változata,ami még a 2006-os lemezükről származik.

néni arány: kettő néni és egy bácsi alkotja a bandát.

www.myspace.com/gossipband

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése